Sayfalar

2 Haziran 2017 Cuma











ÜLKEMİZİN ACI GÜNÜ  


Ağır ve elim helikopter kazasını daha yeni yaşadık.Bulunduğumuz ikizler burcunu hava elementi diye bilirdik oysa hava kurşun gibi ağır.


Astrolojiyle ilgilenirken temel sorunlardan biri şu oluyor: nereye kadar hayatımıza alabiliriz? Ben bu soruyu hep sorup duruyorum, kendimi kötü hissedince of bir şeyler kötü açı yapıyorlar işte, baksan ne olacak ki diyorum sonra olan oluyor, daha sonra fırtına duruluyor en sonra haritaların başına geçiyorum şaşırıp kalıyorum.

Ülkemizin kaza günü progres haritasını açıyoruz ve ona bakıyoruz. Arroyo'nun bir lafı var " haritaya kendime yakın gördüğüm bir noktadan girer ve oradan devam ederim " diyor. Bu haritaya baktığımda da ben önce aya baktım marsdan hemen daha yeni ayrılmaya başlamış ama aradığım o değil sanki ve evet iki planet farklı burçlarda aynı derece ve dakikadalar hem de birbirleriyle açı kuruyorlar: Merkür ve üranüs onlar. Merkür hem yükselen yöneticisi, hem onuncu ev yöneticisi olarak önemli olayı işaretliyor. Aynı zamanda Merkür her türlü iletişimin, taşımanın, araçla iletmenin sembolü. Merkür oğlakta  askeri ulaşımın sembolü ve balıkta ki üranüsümüzle tam 60 derece ile bakışıyor. Üranüs zaten gökyüzünde ki kriz , yüksek gerilim ,elektrik ve ani kaza sembolü.Bu acı kazada helikopterimiz yüksek gerilim hatlarına çarpmış ve kaza gerçekleşmiş.


Öncelikle bu harita bir progres harita olduğu için bu görünüm uzun süredir zaten var olan bir görünümdür diye düşündüm.Öyledir progres yani ilerletilmiş haritalarda mars ötesi ağır planetler hızları gereği fazla ilerlemezler. Örneğin ülkemiz kurulalı 94 sene olmuş natal haritada zaten retro olan üranüs 13 derece balıkta iken bugüne göre çıkarılan progres haritada Üranüs düz harekette ve 15 derece balıkta. Ama merkür o Zeus'un hızlı habercisi daha  fazla ilerlemiş natal haritada terazideyken  şimdi progres  haritada 15 derece oğlakta.

Merkür üranüs görünümünün nasıl geliştiğini kavrayabilmek için mesela 6 ay öncesinin progres haritasına baktım: merkür 6 ay önce 15 derece 11 dakika oğlaktaymış, üranüs ise aynı haritada 15 derece 27 dakika balıktaymış. İyi dedim kaza gününden çok daha önce bu görünüm derece bazında zaten kurulmuş bir gösterge olarak alınamaz o zaman. Ama yine de bakmaya devam ettim. Tam kazadan bir ay önce Nisan sonunda progres haritaya baktım: Merkür 15 derece 25 dakika oğlak ve üranüs 15 derece 28 dakika balık.

Bir tuhaflık var ve görüyoruz ki 31 Mayıs kaza  günü ülke progres haritasında iki planette bulundukları burçta tam aynı derece ve dakikadalar ve hatta aralarında 4 saniye ile tam 60 derecelik açıyı kuruyorlar.

Elim olayın meydana geldiği zaman ve aynı zamanın kaza sembollerinin ülke progres haritasının üzerinde ki  saniyelik izdüşümü bizi yine astroloji gizemine uyandırıyor.


Tanrım kum saati sanıyordum hayatımızı fakat kumların tek tek sayıldığını bilmiyordum.


Varoluş doğayı , hayatı ,kozmosu, tüm alemleri ve en küçük hücreyi kusursuz bir
mükemmellikte döngüler sarmalında yönetirken biz insanımsılar şaka gibiyiz herhalde.


Satürn ve satürn ötesi planetlerle bakışan kişisel planetlerimizi  bir insanın kaderiyle bakışmasına benzetiyorum, ülke haritasında da böylesi bir görünüm ağır kadersel bir kazaya ve ülke halkı olarak zihinlerimizde acı bir travmaya sebebiyet verdi.  Kahramanlarımızı toprağa verdik ve acı ile sarsıldık. Şehitlerimize Allah rahmet eylesin ve ailelerine bizlere  sabırlar versin.

Kimler kaderinin gözüne bakabilecek kadar cesur olabilir ki?  


 Kaderinin gözüne bakabilecek kadar cesur olabilen Atatürkü ve onun kurtuluş savaşı veren şanlı halkını, bugünde vatan için şehit olan kahramanlarımızı hiç unutmayalım.


hobimastroloji@blogspot.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder